0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זיכיון קוסמטיקה - סאקרה

זיכיון קוסמטיקה - סאקרה

רשת סאקרה – דריסת הרגל שלכם בעולם הקוסמטיקה?

רשת סקארה היא רשת המציעה מגוון רחב של אמצעי טיפוח, מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים. הרשת הוקמה בשנת 2013 ומונה כיום כעשרה סניפים בכל רחבי הארץ, סניפים המציעים מוצרים עדכניים ואיכותיים במחירים הוגנים ותחרותיים ללקוח. אם יש לכם חלום על הקמת עסק למכירת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, סקארה מציעה לכם הזדמנות טובה לעשות את זה באמצעות מודל זכיינות המספק לכם שלל כלים ויכולות עסקיות שיסייעו לכם להגשים את החלום.

להגשים את החלום – זה אפשרי

מודל הזכיינות הוא מודל המסייע לכם לצייד את עצמכם בכלים עסקיים מתקדמים העומדים בדרך כלל לרשותן של רשתות ארציות גדולות, כלים כמו שם מותג המתנוסס מעל פתח העסק כבר החל מהיום הראשון, מערך תפעול ולוגיסטיקה, מטריית שיווק, פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות, וכמובן תמיכה של רשת ארצית כמו רשת סקארה שרוצה שתצליחו בדיוק כפי שאתם רוצים בכך.

מתחילים ברגל ימין

יחד עם זאת, גם במודל זכיינות עליכם לנהוג כיזמים לכל דבר, לקחת אחריות על הפעולות שלכם, שהרי בעסקים אין מאה אחוז בטחון, ואם לא תעשו את המוטל עליכם כיזמים, תגלו מהר מאוד שגם הכלים העסקיים החשובים העומדים לרשותכם, אינם מספיקים לכם כדי לייצר שורה תחתונה רווחית לאורך זמן. זיכיון של רשת סקארה הוא בהחלט מהלך שיכול להוות את דריסת הרגל שלכם בעולם הקוסמטיקה, ועדיין יהיה עליכם לנהוג באחריות, בשיקול דעת וליישם חשיבה עסקית רציונלית על מנת להצליח.

הסתייעו באנשי המקצוע המתאימים

כדי לעמוד בתנאים אלה, וכדי להגשים את החלום לא רק להקים עסק בעולם הקוסמטיקה, אלא גם להוביל אותו להצלחה, אתם רוצים להסתייע בשירותיהם של אנשי המקצוע המתאימים. בכל הקשור להקמת עסק בעולם הזכיינות, אתם רוצים למצוא אנשי מקצוע המתמחה בתחום המשפט ובתחום הייעוץ העסקי, בעלי ניסיון בתחום הזכיינות, וכאלה שיודעים לייצג אתכם אל מול הרשת, להציג את הקייס העסקי שלכם בצורה אטרקטיבית ולהעלות את ההסתברות שתקבלו את הזיכיון מצד אחד, ולהגן על האינטרסים שלכם מול הרשת מן הצד השני.