0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זכיינות הפיראט האדום

זכיינות הפיראט האדום

הפיראט האדום, היא אמנם רשת המתמחה בצעצועים איכותיים לילדים, אולם היא מתייחסת אל הנושא בשיא הרצינות. אין דרך אחרת להסביר את ההצלחה הגדולה לה זוכה רשת הפיראט האדום. עשרים וארבעה הסניפים של רשת הפיראט האדום מופעלים על ידי זכיינים הנדרשים להוכיח מדי יום את היכולת והרצון שלהם להשיג את המטרות שהוצבו על ידי הרשת. בין המטרות הללו ניתן למנות את ההקפדה על איכות השירות ועל מתן מענה לרצון של לקוחות הרשת, להיות מסוגלים לקבל בכל רגע נתון את הצעצועים האיכותיים והבטיחותיים ביותר, במחירים סבירים. יזמים רבים שכבר הבינו כי עסקי הצעצועים רחוקים מאוד מלהיות משחקי ילדים, פונים בתדירות גבוהה אל הנהלת הרשת על מנת להציע את עצמם כזכיינים של רשת הפיראט האדום.

זכיינות הפיראט האדום, עשויה להיות דרך נפלאה להיכנס לעולם העסקים. במסגרת הסכם זכיינות עם רשת הפיראט האדום, נהנים הזכיינים, לא רק מהזכות לעבוד תחת שמה של רשת צעצועים מהמובילות בישראל ומהזכות למכור בבלעדיות מוצרים רבים שהפכו ללהיטים בקרב הילדים וההורים, אלא גם ליהנות מתמיכה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר המקובלת בתחום הזכיינות. במהלך המשא ומתן והחתימה על החוזה עצמו, יעלו מן הסתם נושאים רבים הקשורים להיבטים התפעוליים, הכלכליים והמקצועיים של הקמת הסניף והפעלתו כחלק מהרשת. לכל אחד מסעיפי החוזה עשויה להיות השפעה משמעותית על הרווחיות של ההסכם, לכן מומלץ לא לבצע את התהליך ללא סיוע משפטי מקצועי.

עורך הדין גיא קולן הוא משפטן מנוסה שצבר ניסיון רב בניסוח חוזי זכיינות ובליווי מקצועי של יזמים המעוניינים להיות זכיינים ובליווי חברות מזכות בעת החיפוש אחר זכיינים. את הניסיון העשיר שרכש עורך הדין גיא קולן בתחום הזכיינות, הוא ישמח להעמיד לרשותכם בעת החתימה על חוזה זכיינות הפיראט האדום.