0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זכיינות דומינוס פיצה

זכיינות דומינוס פיצה

מה הסוד של הפיצה? מומחים למזון בכלל ולמזון מהיר בפרט, מונים עשרות סיבות לכך שהמאכל האיטלקי הבסיסי הזה הצליח לכבוש את העולם. עושר הטעמים, המורכבות והיכולת ליהנות ממנה גם כאשר אין מסעדה בסביבה, גרמו לפיצה להיות אחת המאכלים האהובים ביותר בעולם המערבי כולו. בכל פינה ניתן למצוא פיצריות המתמחות בהכנת פיצות על פי מתכונים שונים ובכל רמזור ניתן לראות שליחים של רשתות פיצה שונות, המובילים פיצה ללקוחות ברחבי האזור.הקמה של פיצרייה עשויה להיות החלטה כדאית במיוחד עבור יזמים המעוניינים להצטרף אל עסקי המזון, אולם השקעה עצמאית בעסקי הפיצה נושאת עימה לא מעט סיכונים כלכליים. החדשות הטובות הן שקיים פתרון: הצטרפות כזכיינים אל רשת פיצה קיימת, כמו רשת דומינוס פיצה.

זכיינות דומינוס פיצה, מאפשרת לזכיין אשר רכש אותה מהרשת המזכה, לפעול תחת השם הידוע ולהציע ללקוחות את המתכונים המוכרים והידועים של הרשת האהובה. תמורת זכויות אלה וזכויות רבות נוספות, משלם הזכיין לרשת תשלום קבוע חד פעמי ומעביר לה מדי חודש תמלוגים חודשיים הנקבעים על פי מחזור המכירות החודשי של הסניף בבעלותו. זכיינות דומינוס פיצה, מאפשרת לזכיינים ליהנות בנוסף, גם מהידע המקצועי והשיווקי העצום שנצבר בחברה במהלך שנות קיומה. אולם כל מי שהתנסה בתחום הזכיינות יודע כי לחתום על הסכם זכיינות עלול להיות תהליך מורכב וארוך במיוחד.

אם כאשר אתם מזמינים פיצה, אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי התוספות, תארו לעצמכם כמה התלבטויות יעמדו בדרככם ועם כמה החלטות תיאלצו להתמודד בעת החתימה על הסכם זכיינות. עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות יעמיד לרשתכם את הניסיון העשיר שצבר בתחום ויאפשר לכם להגיע במהירות ויעילות אל ההסכם בו אתם מעוניינים, עם רשת דומינוס פיצה, או כל רשת אחרת הפועלת בישראל.