0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זכיינות קינג ג'ורג'

זכיינות קינג ג'ורג'

איכות, טריות, תודעת שירות גבוהה, עיצוב חדשני, מנות גדולות ומחירים נוחים. אלה הם העקרונות המנחים את רשת המסעדות קינג ג'ורג'. הרשת שהחלה את דרכה במסעדה אחת ברחוב קינג ג'ורג' התל אביבי, פרוסה כיום בסניפים רבים בערים נוספות ביניהן: ראשון לציון, הרצליה, רמת גן, כפר סבא ועוד. הקפדה על העקרונות המנחים של הרשת, בכל אחד מהסניפים, אפשרה לרשת קינג ג'ורג' להפוך תוך זמן קצר יחסית לאחת הרשתות המועדפות על הקהל הישראלי שיודע להעריך את ההשקעה במטבח ובאווירה. לאחר הצטרפותם של משקיעים חדשים לרשת, בשנת 2012, נפתחו חמישה סניפים נוספים והיד עוד נטויה. אם גם אתם רוצים להיכנס לעסקי המזון, עם הגב הרחב והגיבוי המקצועי של רשת קינג ג'ורג', זוהי ההזדמנות שלכם לעשות זאת.

תפריטי המסעדות אולי משתנים מדי עונה, על פי ההעדפות של השפים, על פי העדפות הקהל ועל פי המצאי בשווקים, אולם היתרונות של שיטת הזכיינות לעולם נשארים. על פי שיטה זו, רוכש הזכיין מהחברה המזכה את הזכות לעשות שימוש בסמלים המסחריים שלה ולפעול תחת שמה. במקרה שלנו, זכיינות של רשת קינג ג'ורג', תאפשר לזכיינים להציע לקהל הסועדים את המנות הייחודיות והאווירה האופיינית שהפכו את הרשת לסיפור הצלחה. בנוסף, נהנים הזכיינים מייעוץ מקצועי וליווי שיווקי של הנהלת הרשת, על בסיס הניסיון הרב שנרכש במהלך הקמתם של הסניפים הקיימים.

אם גם אתם מעוניינים להפוך לזכיינים של רשת קינג ג'ורג' ולהקים סניף בבעלותכם, לא מומלץ שתעשו זאת ללא ליווי משפטי מקצועי. עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות, צבר בשנים האחרונות ניסיון רב בליווי של הסכמי זכיינות, מצד הרשתות המזכות ומצד הזכיינים. הניסיון והידע הללו יאפשרו לו ללוות אתכם בבטחה גם בדרככם אל זכיינות קינג ג'ורג'.