0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זכיינות הכל בדולר

זכיינות הכל בדולר

אנחנו אוהבים לשלם מעט. אנחנו אפילו עוד יותר אוהבים לשלם מעט עבור מוצרים שווים. פעמים רבות התחושה כי עשינו עסקה טובה, חזקה יותר מאשר השמחה על כך שרכשנו מוצר חדש. לכן כולנו אוהבים כל כך לרכוש ברשת הכול בדולר. סניפי רשת הכל בדולר הפרוסים ברחובות הומי אדם ומרכזי קניות ברחבי הארץ, מציעים ללקוחות מגוון עצום של מוצרים איכותיים במחירים נמוכים במיוחד. ארבעים הסניפים הקיימים של רשת הכל בדולר פועלים על פי מודל הזכיינות המלאה. במסגרת זו רוכש הזכיין, תמורת תשלום חד פעמי קבוע ותמלוגים חודשיים הנגזרים ממחזור המכירות של הסניף, את הזכות לפעול תחת שמה של רשת הכל בדולר, ואת הזכות לרכוש ממנה מוצרים למכירה. בנוסף, נהנים זכייני רשת הכל בדולר ממערכת הדרכה מקצועית, המסייעת להם באופן שוטף, בשיפור התוצאות העסקיות של הסניף בבעלותם.

כאמור, על מנת לפתוח סניף של הכל בדולר, מתבקשים היזמים המעוניינים להצטרף אל הרשת כזכיינים לשלם לא מעט דולרים. האם ההסכם עליו חתמו הוא באמת ההסכם המשתלם ביותר עבורם? האם תנאי ההסכם נוטים לטובתם או לטובת הרשת המזכה. זכיינים רבים המעוניינים לקבל תשובות לשאלות המהותיות הללו, מוצאים את דרכם אל עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות. עורך הדין קולן הוא משפטן בעל ניסיון רחב היקף, במתן ייעוץ משפטי לזכיינים ולרשתות מזכות. לכן, יזמים רבים המבקשים להפוך לזכיינם ולחתום על סכם זכיינות הכל בדולר, מעדיפים לעשות זאת כאשר עורך הדין קולן ניצב לצדם.

עורך הדין קולן הוא אחד המומחים הגדולים ביותר בישראל בנושא הזכיינות. הוא ליווה בעבר לא מעט זכיינים וחברות מזכות בדרך לחתימה הסכמי זכיינות משתלמים במיוחד והוא ישמח לעשות זאת גם עבורכם, בעת החתימה על הסכם זכיינות הכל בדולר.