0723385215

משרד ראשי: בני ברק. סניפים נוספים: חיפה, ירושלים ובאר שבע

אנו מספקים שירות ייצוג משפטי וליווי בהסכמי ההתקשרות שבין הרשתות לזכיינים.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723385215
*
*

זכיינות אנגלו סכסון

זכיינות אנגלו סכסון

תחום שיווק הנדל"ן, למגורים, תעשייה, מסחר ושימושים רבים נוספים, דורש לא מעט מיומנויות. לצד ידע מקצועי נרחב, על המעוניינים לעסוק בתחום להיות בעלי יכולת בין אישית מפותחת, שהיא כידוע, אחת מאבני היסוד להצלחה עסקית. אולם משווקים וסוכני נדל"ן רבים המנסים לפעול באופן עצמאי, מגלים בתוך זמן קצר כי למרות ההשכלה הרחבה שרכשו ולמרות יחסי האנוש המעולים שלהם, הם עדיין מתקשים לסגור עסקאות כדאיות, לאתר נכסים פנויים בעלי ערך ולמצוא לקוחות שיהיו מעוניינים לרכוש או לשכור אותם. הצטרפות כזכיינים לרשת העוסקת בשיווק נדל"ן, היא אחת הדרכים היעילות והמהירות ביותר להגיע להצלחה בתחום התיווך ושיווק הנדל"ן.

רשת אנגלו סכסון, היא הרשת הוותיקה ביותר לשיווק נדל"ן הפועלת בישראל. שמונים הסניפים אותם מפעילה הרשת ברחבי הארץ, מאפשרים לה להציע שפע עצום של נכסים, תוך פניה למספר עצום של לקוחות ושל בעלי נכסים. על פי מודל הזכיינות הייחודי של רשת אנגלו סכסון, הזכיינים משלמים לרשת תמלוגים תמורת זכות השימוש בשמה, תמורת הגישה למאגרי הלקוחות והנכסים שלה, תמורת התמיכה המקצועית הנרחבת, הכוללת בין השאר גם לימודים ברמה אקדמית ותמורת שירותים נוספים. הרשת אינה גובה תמלוגים מהעסקאות המבוצעות על ידי הזכיינים והיא אינה שותפה להכנסות הזכיינים מעסקאות הנדל"ן המבוצעות על ידם.

להצטרפות כזכיין אל רשת אנגלו סכסון, יש לא מעט היבטים כלכליים ומקצועיים. אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר הוא ההיבט המשפטי. השפעתם של הסעיפים השונים בחוזה על רמת הרווחיות של העסקה עבור הזכיין, דורשת תשומת לב קפדנית לכל אחד ואחד מהם. עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות, יעניק לכם זווית ראייה משפטית מקצועית ואמינה, בנוגע לחוזה שעליו אתם עומדים לחתום ובכך יאפשר לכם להגיע באופן יעיל וכדאי לזכיינות אנגלו סכסון משלכם.